مقالات آرشیو خبر ها
اری یووه من همیشه هوادارت هستم ...

اری یووه من همیشه هوادارت هستم ...

هفتمین اسکودتوی متوالی، این سی و ششمین اسکودتویی ست که در تاریخ به نام تو ثبت میشود، هزاران دست همه باهم رو به اسمان بلند می شوند و موج جادویی تشویق شروع می شود، امشب، شب جام قهرمانی ست، شبی که تمامی ندارد، وقتی که برای ما برنده می شوی و ما را هیجان زده می کنی. همه باهم در استادیوم ارزو کردیم، همه با هم منتظر بودیم تا گل بزنی و ما هم فریاد بزنیم فقط یووه، یووه کبیر.

 

حالا بزن بریم یووه، ای زیبای سیاه و سفید ما، ای تیم محبوب همیشگی ما، ای باشگاه باشکوه ما.

 

تقریبا از تورینو تا کاتانیا، از دل الپی تا سرزمین های گرم جنوب، از تورینو و از کوهپایه های الپ تا دشت های هموار و تا جنوب خاورمیانه، حتی کویرها، هزاران پرچم سیاه و سفید به اهتراز درامده و همه جا رنگ سیاه و سفید گرفته، این جشن قهرمانی بانوی پیر اروپاست. پرچم های سیاه و سفید اطراف ما می چرخد و ما با فریاد؛ قهرمانان مان را تشویق می کنیم؛ حالا ما و یوونتوس برنده می شویم، قهرمان شدیم، برای سی و شمین بار؛ با قدرت، با تمام وجود، با جنگندگی و با یگانه بودمان، فورتزا یووه، ای زیبای سیاه و سفید ما.

 

امشب تورینو فریاد می زند، تو مایه غرور شهری، غرور شمال سرزمین چکمه ای، حالا شهر سیاه و سفید است، بعد از یک فصل استنثایی، یک فصل رویایی با یووه، یک شب فراموش شدنی تمام یوونتوسی را جشن می گیریم. این حق ماست، حق ما که هر وقت که بازی داشتی طرفداری ات را کردیم، چه برنده می شدی و یا حتی می باختی؛ تو سال های سیاه و حالا در سفیدی.

 

تو سرزمین یوونتوسی که هر یکشنبه شهر را به تکاپو در می اوری و حتی خیلی دورترها همه زندگی عده ای را تحت تاثیر بازی ات قرار میدی، تو تیمی در قلب های مایی و همیشه با یازده قهرمانت در میدانی، تو بازی های دشوار را می بری و پیش می روی، ما هم تو را همواره دنبال می کنیم.

 

یوونتوس میان تمام بازی هایی که داری و داشتی ما هیچ وقت تو را تنها نگذاشتیم و نمی گذاریم، در شادی و غم، در سیاهی و سفیدی همیشه دوستای تو باقی ماندیم و می مانیم در هر شهر و هر جایی که باشد؛ پس همیشه بیشتر از آنی که می توانی مبارزه کن، با ما همراه شو و از صمیم قلب نبرد کن و به خاطر ما برنده شو، ای یووه قدرتمند این عشق همیشه برای توست.

 

اری یووه من همیشه هوادارت هستم اگر که برنده شی و یا حتی ببازی، می توانی مطمئن باشی که من پرچم بر می دارم و به سمت تو می آیم، و در همان حالی که داری موج خوردن پرچم را نگاه می کنی، یوونتوس؛ تو برنده می شی، وقتی بازی می کنی متوجه میشی که چطور این جمعیت عاشقت می شوند، یوونتوس پس حتما برنده می شوی، و ما هم از قدرت تو می خوانیم، هر کجا که بازی کنی آنجا خواهم بود، به خاطر اینکه هیچ تیمی بزرگ تر از تو نیست، هر جا بازی کنی ما انجایم، ما همیشه هستیم، هیچ کس مثل ما و به خوبی ما به تو توجه نمی کند و اگرمشکل صدا نباشد این پیچ تا ابد برای تو می خواند، با تو همیشه ما می خوانیم، ما این حقیقت را دنبال می کنیم، یوونتوس همان تیمی هست که ما دوستش داریم و بیانکونری خونی هست که درون ما جاریه.

 

این همان چیزی است که می خواستیم، همان اسکودتویی که از لحظه به صدا در امدن نخستین سوت تا نواخته شدن اخرین سوت به ان فکر کردیم، همان اسکودتویی که شایسته آنیم و همان قهرمانی و ستارهایی که به ما تعلق دارد. ما تا ابد برای تو می خونیم، اینجا کاری برای انجام دادن وجود ندارد، جز اینکه یک صدا برای تو بخوانیم، برای یووه برای پرچم سیاه و سفیدمیم، برای تیمی که در قلب مان او را حمل می کنیم، یووه، دلیلی که برایش می خوانیم، فریاد می زنیم، خوشحال می شویم، می جنگیم، می نویسیم و در اخر با او و در کنار او جشن قهرمانی می گیریم. اری یووه برای ما مبارزه کن و همچنان ستارهای دیگری را روی سینت بچسبان، ستارهای طلایی و نقره ای دیگری.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: